منظور از تخریب ساختمان چیست؟

حتما تا به حال عبارت های خانه کلنگی و یا ساختمان های فرسوده را بارها شنیده اید. در بسیاری از مواقع به منظور نوسازی خانه های کلنگی و ساخت یک بنای جدید، نیاز به تخریب کامل این ساختمان ها می باشد. اغلب در چنین شرایطی ست که با اصطلاح تخریب ساختمان روبرو می شوید. تخریب ساختمان یا به صورت کلی و یا به صورت جزئی با تخریب بخشی از ساختمان و جدا نمودن بعضی از مصالح آن، صورت می گیرد. در بسیاری از مواقع برای تعمیرات و بازسازی بناهای قدیمی نیاز به تخریب جزئی و خراب کردن بخشی از مصالح به کار رفته در ساختمان می باشد، به عنوان مثال تخریب بعضی از دیوارهای داخلی ساختمان و تغییر کاربری فضا، نمونه‌ رایجی از تخریب های جزئی می باشد. مهندسی تخریب در ساختمان یا به عبارت دیگر شیوه‌ صحیح تخریب ساختمان ها یک مسئله‌ بسیار مهم و تخصصی است که اجرای آن باید توسط افراد متخصص و دارای صلاحیت اجرا و ابزارآلات مخصوص تخریب انجام گیرد.

در چه صورت به پیمانکاران و مجریان تخریب ساختمان نیاز دارید؟

همانطور که اشاره شد ممکن است در فرآیند بازسازی و یا نوسازی ساختمان های قدیمی نیاز به تخریب کل ساختمان و یا بخشی از آن داشته باشید. از آنجایی که فرآیند تخریب و به ویژه تخریب کلی بنا یک فرآیند بسیار حساس و خطرناک می باشد، ضرورت دارد که به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، اجرای عملیات تخریب ساختمان توسط مجریان متخصص و به صورت کاملا اصولی و مهندسی شده انجام گیرد. بنابراین اگر می خواهید خانه‌ کلنگی خود را با خاک یکسان کنید و خانه ای جدید بسازید و یا اگر قصد دارید که تغییراتی در کاربری فضاهای داخلی ساختمان بدهید و بعضی از سازه ها را خراب کنید بدون شک به جز طراح و بنا به یک مهندس تخریب هم نیاز دارید. به عنوان مثال خراب کردن بعضی از دیوارهای داخلی، خراب کردن گچبری ها و یا زینت های انجام شده در سقف و دیوارها، خراب کردن شومینه، خراب کردن اُپن آشپزخانه و یا خراب کردن کاشی ها و سرامیک های قدیمی از جمله تخریب های جزئی در بازسازی ساختمان می باشند.

چگونه یک متخصص خوب برای تخریب ساختمان پیدا کنید؟

اگر به دنبال یک متخصص خوب و مجرب برای تخریب کلی و یا تخریب های جزئی در هنگام نوسازی و بازسازی بنا هستید، متخصصین فعال در سایت آب و خاک سازان بهترین راه حل برای شما هستند. مجریان فعال در آب و خاک سازان همگی مورد تایید این سایت می باشند و می توانید با خیال راحت کار خود را به آن ها بسپارید. برای این منظور نیز لیست کاملی از تخریب کاران ساختمان در استان های مختلف در سایت آب و خاک سازان قرار داده شده است.

انواع روش های تخریب ساختمان

تخریب ساختمان به روش های مختلفی انجام می شود. قدیمی ترین روش برای تخریب ساختمان ها استفاده از گوی تخریب بوده است. تخریب از طریق انفجار کنترل شده و تخریب تدریجی ساختمان نیز از دیگر روش های تخریب ساختمان هستند. تخریب تدریجی ساختمان همان تخریب بالا به پایین است که به صورت دستی و یا مکانیکی انجام می گیرد. هر یک از روش های تخریب، اصول و محاسبات خود را دارند که رعایت آن ها به منظور جلوگیری از خسارت ضروری است. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه، خواندن مقاله‌ "تخریب ساختمان، صفر تا صد چگونگی تخریب ساختمان" که پیش از این در سایت آب و خاک سازان منتشر شده را پیشنهاد می کنیم. خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری درباره مراحل تخریب ساختمان های کلنگی و فرسوده به شما خواهد داد.
 

خدماتی که متخصصین تخریب ساختمان ارائه می دهند شامل چه مواردی است؟

تخریب تمام ساختمان های قدیمی از جمله ساختمان های فلزی و ساختمان های بتنی، اجرای اصولی خاکبرداری و گودبرداری با استفاده از ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته و همچنین خرید ضایعات و مصالح به کار رفته در ساختمان با قیمت مناسب از جمله خدماتی هستند که توسط مجریان تخریب ساختمان ارائه می شود. آب و خاک سازان خواندن مطالب "چک لیست اجرای تخریب ساختمان" و "قرار داد مقاطعه کاری تخریب" را به شما پیشنهاد می کند.

استخدام آنلاین متخصصین تخریب ساختمان از طریق آب و خاک سازان چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که می دانید به دلیل سیاست های سایت آب و خاک سازان و وجود بستر رقابتی سالم در بین فعالین حوزه‌ ساختمان در این سایت، استفاده از خدمات آنلاین سایت صد در صد به نفع مشتری خواهد بود. استخدام تخریب کاران ساختمان از طریق این سایت مزیت های زیر را دارد:

  • استفاده از خدمات آنلاین سایت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • استخدام مجرب ترین تخریب کاران ساختمان در نزدیکی خودتان
  • استخدام مقرون به صرفه‌ مجریان تخریب ساختمان
  • امکان مشاهده نظرات کارفرمایان قبلی درباره کیفیت اجرای تخریب های قبلی
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، مجری تخریب ساختمان استخدام کنیم؟

برای استخدام تخریب کاران از طریق سایت آب و خاک سازان، می توانید به سامانه ثبت درخواست سایت بروید و با پاسخ دادن به چند سوال، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را در اسرع وقت بررسی می کنند و با توجه به نیازتان بهترین تخریب کاران در نزدیکی خودتان را به شما معرفی می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید