آهنگری چیست؟

آهنگری حرفه و هنری‌ست که استفاده از فلزات سخت را برای ساخت وسایل فلزی مختلف در فرم‌ها و شکل‌های مختلف امکان‌پذیر می‌سازد. آهن به شکل‌‌های مختلفی در ساخت سازه‌ها و صنایع ساختمانی بکار می‌رود. در واقع هم در کارهای کلان و هم در کارهایی جزئی‌ هر جا که پای فلزات در میان باشد ناگریز به استفاده از خدمات آهنگری خواهیم بود. از میلگرد گرفته تا آهنگری درب و پنجره یا سایه بان. انجام اصولی خدمات آهنگری نیاز به مهارت و دانش تخصصی دارد و بسیار مهم است که خدمات آهنگری را به دست متخصصین مجرب بسپارید. متخصصین آهنگری باید کار با تجهیزات و لوازم این صنعت از جمله انواع پتک‌ها، اره های آهن‌بری و دستگاه‌های برقی پروفیل‌بر را بلد باشند و نسبت به اصول ایمنی آهنگری و جوشکاری آشنایی کامل داشته باشند. در ادامه به نکات مهمی درباره آهنگری اشاره کرده و به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بهترین متخصصین آهنگری را پیدا کنید. 

در چه صورت به یک آهنگر نیاز دارید؟

گفتیم که آهنگری یکی از پرکاربردترین خدمات در صنایع ساختمانی است. در واقع چه برای ساخت سازه‌های فلزی و چه برای تعمیر آن‌ها با خدمات آهنگری سر و کار خواهیم داشت. مثلا فرض کنید می‌خواهید برای سقف منزل‌تان شیروانی بزنید یا برای پارکینگ منزل‌تان سایبان فلزی درست کنید. ساخت انواع درب و پنجره آهنی، نرده‌های فلزی کنار راه پله ها، نرده و حفاظ تراس‌ها و... همگی از جمله مواردی هستند که اجرای آن‌ها نیاز به یک تیم متخصص در زمینه آهنگری دارد.

چگونه یک آهنگر خوب پیدا کنید؟

شرکت های بسیار زیادی هستند که کلیه‌ خدمات ساختمانی از جمله خدمات آهنگری و جوشکاری ساختمان را ارائه می‌دهند. ساده‌ترین روش برای پیدا کردن متخصصین آهنگری جستجو در اینترنت و استفاده از خدمات آنلاین است. بسیاری از این متخصصین در سایت آب و خاک سازان نیز فعال هستند و خدمات خود را از این طریق ارائه می‌دهند. می‌توانید طریق آب و خاک سازان اقدام به استخدام یک آهنگر خوب کرده و از مزایا و خدمات پشتیبانی سایت نیز بهره مند شوید. 

هزینه آهنگری چقدر است؟

عوامل زیادی بر روی قیمت آهنگری اثر می‌گذارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نوع و روش آهنگری
  • جنس فلز مورد استفاده در کار
  • طرح نهایی مورد نظر (مثلا هزینه خدمات آهنگری برای نرده راه پله ساده با نرده راه پله فرفورژه از نظر قیمت یکسان نیستند)
  • میزان حجم کار آهنگری چه از نظر طرح و شکل ظاهری و چه از نظر ابعاد سفارش و حجم کار (نرده راه پله برای دو طبقه؟ چهار طبقه؟ و...)
  • کیفیت اجرای کار و به عبارتی سابقه و کاربلد بودن متخصص

همگی از جمله مواردی هستند که نقش تعیین کننده ای در قیمت آهنگری خواهند داشت.

خدماتی که یک آهنگر ارائه می دهد شامل چیست؟

به طور کلی خدمات آهنگری شامل ساخت وسایل فلزی مختلف در فرم‌ها و اندازه‌های مختلف در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی می‌باشد. شناخت انواع فلزات مختلف، آماده سازی قطعات فلزی که باید بریده یا متصل شوند، توانایی خواندن دستورالعمل های فنی و مهندسی و اجرای آن ها، بکارگیری روش های مناسب برای آهنگری بر اساس نوع کار و استفاده از ابزارهای مخصوص آهنگری از جمله وظایف آهنگر به حساب می‌آیند.

در ادامه به برخی دیگر از خدمات آهنگری اشاره می‌کنیم:

  • خدمات آهنگری در و پنجره
  • خدمات آهنگری حفاظ و نرده
  • خدمات آهنگری پله گرد فلزی
  • خدمات آهنگری نرده فرفورژه
  • خدمات آهنگری برای ساخت سازه های فلزی
  • خدمات آهنگری برای تعمیر سازه های فلزی

لازم به ذکر است که کلیه خدمات آهنگری با بهترین کیفیت و کم‌ترین هزینه توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان ارائه می‌شود.

استخدام آنلاین آهنگر از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

حتما می دانید که بسیاری از متخصصین آهنگری در سایت آب و خاک سازان فعالیت می‌کنند. اولین مزیت استخدام آنلاین آهنگر از طریق آب و خاک سازان، صرفه‌جویی در هزینه و اجرای خدمات آهنگری با قیمت مناسب می‌باشد که به دلیل وجود بستر رقابتی سالم در این سایت میسر شده است. علاوه بر این از مزیت های زیر نیز بهره‌مند می شوید:

  • استفاده از خدمات آنلاین سایت
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • پیدا کردن بهترین متخصصین آهنگری در نزدیکی خودتان
  • امکان دیدن نمونه کارهای قبلی متخصصین آهنگری
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، آهنگر استخدام کنید؟

اگر قصد استخدام آهنگر از طریق آب و خاک سازان را دارید، می توانید از طریق سامانه ثبت درخواست سایت و پاسخ دادن به چند سوال، به راحتی درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان پس از بررسی درخواست‌تان، بهترین متخصصین آهنگری را به شما معرفی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید