همه چیز درباره خدمات نصب و اجرای کابینت

کابینت ها یکی از اجزا جدا نشدنی آشپزخانه هستند و اجرای آنها از نظر کارایی و زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد. تنوع بسیار زیادی در سبک اجرای کابینت وجود دارد و متریال های مختلفی برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا طراحی و اجرای آشپزخانه کلاسیک با متریال چوب و یا طراحی و اجرای کابینت مدرن با متریال های گلاس و سنگ مرمر از جمله سبک های مختلف کابینت هستند. امروزه کمتر کسی است که به چگونگی اجرای کابینت از نظر زیبایی و صد البته کیفیت اهمیت ندهد. بسیاری از افراد به جزئیات نصب و اجرای کابینت اهمیت بسیار زیادی می دهند و برایشان مهم است که همه چیز طبق خواسته آن ها و به درستی اجرا شود. اجرا و نصب کابینت باید توسط متخصصین با تجربه و کاربلد کابینت سازی انجام گیرد تا در نهایت همه چیز همانطور که می خواهید پیش رود. با ما همراه باشید تا راه و چاه پیدا کردن بهترین متخصصان را به شما نشان دهیم.

در چه صورت به متخصصین کابینت سازی و نجاری نیاز دارید؟

دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است نیاز به حضور یک کابینت ساز و نجار مجرب و ماهر پیدا کنید. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می کنیم:

  • ساخت و نصب کابینت در آشپزخانه منازل مسکونی یا شرکت ها
  • تعویض کابینت های آشپزخانه در حین بازسازی ساختمان که می تواند به دلایل مختلفی مثل کهنگی یا تغییر دکوراسیون انجام شود.
  • اضافه کردن کابینت های هوایی یا کابینت های زمینی به دلیل کمبود جا
  • تعمیر کابینت ها و یراق آلات استفاده شده در آن ها به دلیل خرابی و آسیب

چگونه یک نجار و کابینت ساز خوب پیدا کنید؟

امروزه بسیاری از خدمات کابینت سازی و نجاری به صورت آنلاین نیز ارائه می شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید بسیاری از شرکت های ارائه کننده‌ این خدمات را بیابید. شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی نیز خدمات طراحی و اجرای کابینت را ارائه می دهند. علاوه بر این بسیاری از متخصصین نجاری و اجرای کابینت در سایت آب و خاک سازان نیز فعالیت می کنند که می توانید خیلی راحت و با اطمینان خاطر از طریق این سایت آن ها را پیدا کنید.

سوالاتی که باید از کابینت ساز خود بپرسید.

توصیه می شود که پیش از شروع نصب و اجرای کابینت، ابتدا درباره برخی مسائل با کابینت ساز خود صحبت کرده و با او مشورت نمایید. مثلا از او بخواهید که در انتخاب اصولی متریال مناسب شما را راهنمایی کند و بپرسید که هزینه اجرای کابینت با متریال های مختلف چقدر تمام می شود؟  نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟ چقدر طول می کشد تا اجرای کابینت تمام شود؟ شرایط ضمانت اجرای کار در زمان مشخص و با کیفیت مورد قبول چگونه است؟ سعی کنید که تمام جزئیات را در نظر بگیرید و درباره آن ها به توافق برسید. ما چک لیست ساخت و نصب کابینت های آشپزخانه را در آب و خاک سازان قرار داده ایم که ممکن است به دردتان بخورد.

هزینه اجرای کابینت به چه صورت محاسبه می شود؟

عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی نصب و اجرای کابینت اثر گذارند. به طور کلی قیمت اجرای کابینت را بر اساس متراژ محاسبه می کنند. اما بازه‌ قیمت به دلیل تنوع بسیار زیاد مواد و متریال های به کار رفته در یک پروژه بسیار گسترده خواهد بود و بسته به اینکه چه انتخاب هایی در متریال های مورد استفاده داشته باشید ممکن است برایتان ارزان یا بسیار گران تمام شود. به عنوان مثال اجرای کابینت ملامینه نسبت به کابینت های‌گلاس بسیار ارزان تر است. از طرفی جنس و برند یراق آلات مورد استفاده در اجرای کابینت نیز بر روی قیمت نهایی اثر دارند. علاوه بر این در صورتی که طراحی کابینت پیچیده بوده و نیاز به تبحر ویژه ای برای اجرا داشته باشد نیز بر روی هزینه دستمزد و قیمت اجرای کابینت اثر خواهد داشت. ما قیمت ساخت و نصب انواع کابینت MDF بر اساس نوع کابینت را در آب و خاک سازان قرار داده ایم که می تواند برایتان مفید باشد. 

خدماتی که متخصصین کابینت سازی ارائه می دهند شامل چیست؟

خدماتی که توسط متخصصین کابینت سازی ارائه می شود را می توانید به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و کمد دیواری
  • طراحی و اجرای کابینت ممبران
  • طراحی و اجرای کابینت های گلاس
  • طراحی و اجرای کابینت ام دی اف
  • تعمیر کابینت در صورت آسیب و بروز مشکل

و به طور کلی تمامی خدمات مربوط به طراحی، اجرا و تعمیرات انواع کابینت ها با مواد و متریال های مختلف توسط این متخصصین ارائه می گردد.

استخدام آنلاین متخصصین کابینت سازی و نجاری از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

بسیاری از متخصصین کابینت سازی و نجاری نیز به عنوان یکی از فعالین صنعت ساختمان در آب و خاک سازان مشغول به فعالیت و رقابت سالم با همکاران خود می باشند. بنابراین استخدام آنلاین کابینت ساز از این طریق نه تنها که مقرون به صرفه خواهد بود، بلکه مزایای زیر را نیز برایتان به دنبال دارد:

  • استفاده از خدمات آنلاین آب و خاک سازان و صرفه جویی در زمان
  • پیدا نمودن بهترین متخصصین کابینت سازی در نزدیکی خودتان
  • امکان دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط کابینت سازان در کم ترین زمان
  • امکان دیدن امتیاز متخصصین بر اساس نظرات کارفرمایان قبلی
  • صرفه جویی در هزینه
  • استفاده از خدمات پشتیبانی

چگونه از طریق آب و خاک سازان نجار و کابینت ساز استخدام کنید؟

برای استخدام کابینت ساز از طریق آب و خاک سازان می توانید به سامانه ثبت درخواست سایت بروید و با پاسخ دادن به چند سوال درخواست خود را مبنی بر اجرای کابینت ثبت نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را بررسی می کنند و بر اساس نیازتان و شرایطی که دارید بهترین متخصصین اجرای کابینت و نجاری را به شما معرفی می نمایند.