سیمان کاری چیست؟

سیمان ماده ای است بسیار مقاوم و چسبنده و یکی از مصالح بسیار کاربردی و مهم در ساختمان سازی به حساب می آید. سیمان کاری در بخش های مختلف کارهای ساختمانی نظیر زیرسازی ها و ساخت نما کاربرد بسیار زیادی دارد.

مثلا سیمانکاری کف و دیوار ها برای هموار کردن و عایقکاری پیش از اجرای سنگ کاری یا کاشی کاری و همچنین سیمان کاری نمای رومی یا نمای سیمان شسته از جمله این کاربردها هستند. سیمان سیاه و سیمان سفید دو نوع از رایج ترین انواع سیمان می باشند.

از سیمان سفید بیشتر به عنوان دوغاب برای بندکشی سنگ نمای ساختمان و همچنین بندکشی کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی، آشپزخانه یا دیگر نقاط ساختمان استفاده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی را درباره سیمان کاری و خدمات آنلاین آن بیان کنیم.

در چه صورت به سیمان کار نیاز دارید؟

به طور کلی استفاده از خدمات سیمان کاری پای ثابت ساخت هر بنا می باشد. سیمان کاری در تمامی مراحل زیرسازی، نازک کاری و نما کاربرد دارد. سیمان ها انواع مختلفی دارند و هر یک با توجه به نوعشان در مراحل مختلف به کار برده می شوند.

به عنوان مثال سیمان کاری دیوار ساختمان، سیمان کاری کف حیاط، سیمان کاری حیاط، سیمان کاری سقف، سیمانکاری با اهداف زینتی، دیوار چینی، سیمان کاری و بتن ریزی پی، ساخت سازه های دریایی، ساخت و ساز های جاده ای، ساخت موانع در جاده ها و همچنین ساخت سازه هایی مثل پل ها و سد ها از جمله مواردی است که در آن ها استفاده از انواع سیمان و سیمان کاری ضرورت دارد.

برای اجرای اصولی و درست سیمان کاری در چنین شرایطی همواره وجود متخصصین سیمان کاری و استادکارهای حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی خدمات سیمان کاری توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان نیز ارائه می شود.

سوالاتی که باید از سیمان کار خود بپرسید.

پیش از بستن قرارداد سیمان کاری بهتر است که درباره برخی مسائل با سیمان کار خود صحبت کنید. نحوه محاسبه هزینه سیمان کاری، نحوه پرداخت و همچنین مدت زمان اجرا و شرایط ضمانت اجرای به موقع از جمله این مسائل هستند.

درباره تعهدات سیمان کار نسبت به شما و تعهدات شما نسبت به سیمان کار بر اساس قانون به توافق برسید و همه این ها را در قراردادتان درج کنید. به عنوان مثال سیمان کار موظف است که قبل از اجرای سیمان کاری زیرسازی های لازم مانند پر کردن سوراخ های موجود در دیوارچینی را انجام دهد تا سطوح ناهمواری نداشته باشند و یا اینکه او موظف است به طریقی عمل نماید که هدر رفت مصالح در حد یک مقدار از پیش تعیین شده باشد و در غیر این صورت به اندازه هزینه هدر رفت اضافی بدهکار خواهد شد.

به طور کلی بهتر است که پیش از شروع پروژه درباره تمامی جزئیات و جوانب کار با سیمانکار خود به توافق برسید. در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید از خدمات مشاوره آنلاین آب و خاک سازان استفاده کنید.

روش کلی محاسبه قیمت سیمان کاری

اولین و مهم ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت سیمان کاری، نوع پروژه و متراژ آن است. در ادامه به برخی از عوامل موثر بر روی هزینه سیمانکاری اشاره می کنیم:

  • نوع سیمان کاری (سیمان کاری کف، دیوار یا انواع سیمان کاری نما)
  • مساحت سیمان کاری
  • نوع مصالح و سیمان مورد استفاده (سیمان سفید، سیمان سیاه، سیمان تگری، سیمان رنگی و ...)
  • ابزارآلات مورد نیاز برای سیمانکاری
  •  مدت زمان اجرای سیمانکاری
  • نیاز به زیرسازی در صورت نیاز
  • هزینه داربست در صورت نیاز به کار در ارتفاع

برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه می توانید از قیمت های موجود در بخش قیمت مصالح و تجهیزات که در آب و خاک سازان قرار داده شده استفاده نمایید.

خدماتی که یک سیمان کار ارائه می دهد شامل چیست؟

اجرای انواع سیمان کاری نما شامل سیمان کاری نمای رومی، سیمان کاری نمای چکشی، سیمان کاری نمای تیشه ای، سیمان کاری نمای کلنگی، سیمان کاری نمای سیمان شسته و سیمان کاری نمای تگری از جمله خدمات ارائه شده توسط یک سیمان کار می باشد. علاوه بر این اجرای سیمان کاری کف و سیمان کاری دیوار ساختمان نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط سیمان کاران است که تقریبا در ساخت هر بنایی کاربرد دارد.

استخدام آنلاین سیمان کار از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

حتما می دانید که بسیاری از فعالین و متخصص های مجرب در حوزه صنعت ساختمان در سایت آب و خاک سازان فعالیت می کنند. بنابراین در این سایت می توانید بسیاری از شرکت های ارائه کننده خدمات سیمان کاری را پیدا کنید. با استخدام متخصصین سیمان کاری از طریق آب و خاک سازان از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • استفاده از خدمات آنلاین
  • پیدا کردن بهترین متخصصین سیمان کاری در نزدیکی خودتان
  • دیدن تصاویر نمونه کارهای سیمان کارها بدون نیاز به مراجعه به محل
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ( اصلاح قیمت ها در آب و خاک سازان)
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی سایت آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان سیمان کار استخدام کنیم؟

خیلی راحت می توانید از طریق سایت آب و خاک سازان اقدام به استخدام سیمان کار نمایید. فقط کافیست از طریق سامانه ثبت درخواست آب و خاک سازان، به چند سوال پاسخ داده و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان با بررسی پاسخ های شما، بهترین متخصصان را متناسب با نیازها و شرایط تان به شما معرفی می کنند