اجرای کارهای نجاری و چوبی

امروزه استفاده از انواع سازه های چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای نما نه تنها که از مد نیفتاده، بلکه بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است. پر واضح است که استفاده از چوب و دست سازه های چوبی همواره طرفداران خودش را دارد. پس هنوز هم چه بسا که بیشتر از گذشته برای انجام کارهای چوبی و نجاری و همچنین اجرای ایده های خلاقانه با چوب، نیاز به وجود نجارهای ماهر و با تجربه احساس می شود. به ویژه اگر ایده های منحصر به فردی داشته باشید که بخواهید آنها را به بهترین نحو بر روی چوب اجرا کنید. در چنین شرایطی به سراغ کدام نجار می روید؟ بهترین و با مهارت ترین نجار برای اجرای کارهای چوبی و نجاری را چگونه پیدا می کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مطمئن ترین راه را برای پیدا کردن یک نجار حرفه ای به شما نشان دهیم.

در چه صورت به یک نجار نیاز دارید؟

به وسایل خانه خود نگاه کنید! کدام یک از وسایل شما چوبی هستند؟ بدون شک در اطراف شما دست کم یکی از انواع درب های چوبی، کمد های چوبی، دراور و ویترین چوبی، میز و صندلی های چوبی، مبلمان چوبی، میز تلویزیون چوبی و همچنین بسیاری دیگر از وسایل دکوراتیو و غیر دکوراتیو چوبی وجود دارند که برای ساخت و تعمیر هر یک از آن ها نیاز به یک نجار خوب و با تجربه دارید. هر چقدر هم که وسیله‌ با ارزش تری داشته باشید، ترجیح می دهید که تعمیر آن را به یک نجار کاربلدتر و با تجربه تر بسپارید. پس نیاز به پیدا کردن یک نجار حرفه ای برای اجرای کارهای چوبی و نجاری بسیار ضروری است.
 

چگونه یک نجار خوب پیدا کنید؟

شاید در گذشته لازم بود که برای پیدا کردن یک نجار خوب در شهر خود به این خیابان و آن خیابان بروید تا شاید یک نجار خوب که از کارهایش راضی باشید را پیدا کنید. اما امروزه با گسترش خدمات آنلاین دیگر نیازی به هیچ یک از این کارها نیست. نجارهای بسیار ماهر و با تجربه از سراسر کشور در سایت آب و خاک سازان فعالیت می کنند که همگی مورد تایید این سایت هستند. با خیال راحت می توانید یک راست به سراغ آن ها بروید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب را کرده اید.
 

سوالاتی که باید از نجار خود بپرسید:

هنگامی که نیاز به هر یک از خدمات اجرای کارهای چوبی و نجاری مانند ساخت این وسایل و یا تعمیر آن ها داشته باشید، لازم است که با نجار خود درباره جزئیات کار مورد نظر صحبت کنید. توصیه می شود که چه برای اجرای کارهای چوبی و نجاری بزرگ مانند ساخت کابینت و کمد دیواری و چه برای کارهای نجاری جزئی تر مانند تعمیر مبل و صندلی، با نجار خود درباره مسائلی مثل کیفیت متریال مورد استفاده، مدت زمان لازم برای اجرای کار، هزینه اجرای کارهای چوبی و همچنین شرایط ضمانت اجرای کار صحبت کنید و با او به توافق برسید.
 

هزینه نجاری چگونه محاسبه می شود؟

علاوه بر تاثیر مستقیم سابقه، شهرت و خوشنامی نجار، دو عامل بسیار مهم دیگر نیز بر روی قیمت نجاری اثر می گذارند. میزان جزئیات و پیچیدگی طرح مورد نظر و همچنین نوع چوب های مورد استفاده در کار، هر یک یه طور جداگانه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه اجرای کارهای چوبی و نجاری دارند. ما در آب و خاک سازان لیستی از قیمت های مربوط به کارهای چوبی و نجاری و همچنین قیمت انواع چوب را در اختیارتان گذاشته ایم که می تواند راهنمای شما باشد.
 

خدماتی که یک نجار ارائه می دهد شامل چیست؟

ساخت و تعمیر انواع درب و پنجره چوبی؛ طراحی، ساخت و یا تعمیر انواع دراور، بوفه، ویترین، کمد دیواری و کتابخانه؛ طراحی، ساخت و تعمیر انواع سرویس چوب شامل مبلمان، میز ناهار خوری و سرویس خواب، ساخت دکور مغازه ها، ساخت انواع کابینت های چوبی و همچنین بسیاری دیگر از مصنوعات چوبی از جمله خدماتی است که توسط یک نجار ارائه می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت که تشخیص و انتخاب چوب مناسب برای کار مورد نظر، طراحی کار مورد نظر در صورت نیاز، برش دادن قطعات کار و سرهم کردن آن ها و به طور کلی ساخت و تعمیر کلیه‌ سازه های چوبی از جمله خدماتی هستند که یک نجار ارائه می دهد. بد نیست بدانید که بسیاری از نجارهای حرفه ای ممکن است در خراطی، منبت کاری و یا معرق کاری نیز در کنار اجرای کارهای چوبی و نجاری مهارت داشته باشند. همچنین ممکن است که هر نجار تنها در یک مورد از خدمات ذکر شده مثلا در ساخت کابینت و یا ساخت مبلمان، متخصص و حرفه ای باشد.
 

استخدام آنلاین نجار از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

پیدا کردن بی دردسر یک نجار حرفه ای در نزدیکی خودتان را شاید بتوان مهم ترین مزیت استخدام آنلاین نجار از طریق سایت آب و خاک سازان دانست. علاوه بر این با استخدام آنلاین نجار از طریق این سایت، از مزیت های زیر نیز بهره مند خواهید شد:

  • استفاده از خدمات آنلاین
  • امکان دیدن نمونه کارهای چوبی اجرا شده در کمترین زمان
  • استخدام یک نجار حرفه ای با مناسب ترین قیمت
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی سایت آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، نجار استخدام کنید؟

برای استخدام یک نجار حرفه ای و خوب از طریق سایت آب و خاک سازان، می توانید خیلی راحت با مراجعه به سیستم ثبت درخواست این سایت و پاسخ دادن به چند سوال، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را به سرعت بررسی کرده و بهترین متخصصین نجاری را با توجه به نیازتان به شما معرفی می کنند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز