چاه کن و مقنی کیست؟ 

چاه کن و مقنی به کسی می گویند که به کار کندن چاه و قنات اشتغال دارد. پیشرفت تکنولوژی و تولید تجهیزات جدید امروزه بر روی حرفه‌ چاه کنی و مقنی گری نیز اثر گذاشته و دیگر کمتر کسی حفاری چاه را به شکل سنتی انجام می دهد. حفر انواع چاه آب و چاه فاضلاب برای هدایت نمودن فاضلاب ساختمان ها و همچنین چاه ارت برای حفاظت از وسایل برقی و دفع صاعقه از جمله رایج ترین خدماتی هستند که اجرای آن ها توسط چاه کن و مقنی انجام می شود. شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید برای استفاده از این خدمات یک چاه کن و مقنی با تجربه پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات خوبی درباره مقنی‌گری و چاه‌کنی و خدمات آنلاین مربوط به آن اشاره کنیم.

در چه صورت به چاه کن و مقنی نیاز دارید؟

حفاری چاه یک کار بسیار تخصصی است و باید توسط یک کادر مجرب و حرفه ای انجام شود. تشخیص نوع زمین و خاک، عمق مناسب برای چاه و فاصله‌ مناسب چاه‌ها با یکدیگر از جمله نکاتی هستند که متخصصین حفاری چاه به منظوری جلوگیری از مشکلات، باید به آن توجه کنند. کاربردها و دلایل مختلفی برای حفر انواع چاه وجود دارد. به عنوان مثال حفر چاه فاضلاب و حفر چاه ارت که از ملزومات تاسیسات ساختمانی هستند و در هنگام ساخت ساختمان باید اجرا شوند. به طور کلی برای حفر انواع چاه، نوسازی چاه های کهنه و قدیمی و همچنین تعمیر نمودن آن ها نیاز به یک چاه کن و مقنی خواهید داشت.

چگونه یک چاه کن و مقنی خوب پیدا کنید؟

امروزه کمتر خدماتی پیدا می شود که ارائه آنلاین نداشته باشند. بسیاری از شرکت های خدماتی، خدمات حفر چاه را به صورت تخصصی ارائه می دهند. با یک جستجوی ساده می بینید که شرکت های متعددی این خدمات را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهند. بسیاری از متخصصین حفر چاه در سایت آب و خاک سازان نیز حضور دارند و شما می توانید خیلی راحت و با اطمینان خاطر آن ها را پیدا کنید. بدون شک استخدام یک چاه کن و مقنی مجرب از طریق آب و خاک سازان برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

سوالاتی که باید از چاه کن و مقنی خود بپرسید.

توصیه می شود که پیش از شروع عملیات حفر چاه، ابتدا درباره برخی مسائل با مقنی خود صحبت کرده و با او مشورت نمایید. مثلا از او بپرسید که هزینه حفر چاه برایتان چقدر تمام می شود؟ نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟ چقدر طول می کشد تا حفاری چاه تمام شود؟ شرایط ضمانت اجرای کار چگونه است؟ سعی کنید که تمام جزئیات را در نظر بگیرید و درباره آن ها به توافق برسید. به عنوان مثال پیمانکار موظف است قبل از اینکه عملیات حفاری را شروع کند، وجود و کیفیت موانعی از قبیل قنوات قدیمی، فاضلاب ها، پی ها، جنس خاک لایه های زمین و تأسیسات مربوط به آب، برق، گاز، تلفن و موارد این چنینی را بررسی نماید. توجه داشته باشید که این مسائل باید در قراردادتان قید شوند.

در صورتی که فکر می کنید به مشاوره حقوقی در این باره احتیاج دارید می توانید روی مشاوره آنلاین آب و خاک سازان نیز حساب کنید.

هزینه حفر چاه چقدر است؟

قیمت حفر چاه به عواملی مثل نوع چاه و متراژ آن و همچنین جنس خاک و میزان سفتی و نرمی خاک منطقه وابسته است. ما در آب و خاک سازان دستمزد حفر چاه را در یک فایل بر اساس نوع چاه، ارتفاع چاه و جنس زمین تدوین کرده ایم که ممکن است به دردتان بخورد.

به دلیل سیاست های سایت آب و خاک سازان مبنی بر رقابت سالم و اصلاح قیمت ها به نفع مشتری، استفاده از خدمات حفر چاه از طریق این سایت برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

خدماتی که یک چاه کن و مقنی ارائه می دهد شامل چیست؟

در ادامه به طور خلاصه به برخی از خدماتی که توسط چاه کن و مقنی ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • خدمات حفر انواع چاه فاضلاب
  • خدمات حفر انواع چاه عمیق و جذبی
  • خدمات حفر و پیاده سازی سپتیک
  • خدمات تعمیر چاه های کهنه
  • خدمات تبدیل چاه های کهنه به چاه های نو
  • خدمات حفر چاه ارت
  • خدمات لوله بازکنی
  • خدمات تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی لوله

کلیه‌ این خدمات توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان ارائه می‌شوند.

استخدام آنلاین چاه کن و مقنی از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

استخدام آنلاین چاه کن و مقنی از طریق آب و خاک سازان نه تنها مقرون به صرفه خواهد بود، بلکه مزیت های زیر را نیز به دنبال دارد:

  • استفاده از خدمات آنلاین و صرفه جویی در زمان
  • پیدا کردن یک چاه کن و مقنی با تجربه در نزدیکی خودتان
  • امکان مشاهده نظر کارفرمایان قبلی درباره چاه کن و مقنی مورد نظر
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، چاه کن و مقنی استخدام کنید؟

استخدام چاه کن و مقنی از طریق آب و خاک سازان با استفاده از سامانه ثبت درخواست این سایت امکان پذیر می باشد. کافی ست تا به این سامانه بروید و با پاسخ دادن به چند سوال درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را بررسی می کنند و با توجه به نیازتان و شرایطی که دارید بهترین متخصصین حفر چاه را به شما معرفی می نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز