اجرای نمای شیشه ای، از انواع مدل ها تا ثبت سفارش

یکی از روش‌های طراحی و نماسازی ساختمان‌های مدرن و امروزی اجرای نمای شیشه ای است. شیشه‌ها انواع مختلفی دارند و با روش‌های مختلفی به منظور نماسازی سازه‌های مدرن اجرا می‌شوند. استفاده از شیشه در نماسازی علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و مدرنی که به سازه‌ها می‌دهد مزایای دیگری هم دارد. حتما متوجه هستید که انجام این کار به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد و یک کار بسیار حساس و کاملا تخصصی به حساب می‌آید. اگر این روزها به فکر پیدا کردن یک متخصص ماهر برای اجرای نمای شیشه ای هستید، در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید یک متخصص حرفه‌ای برای اجرای نمای شیشه ای پیدا کنید.

مزایا و معایب نمای شیشه ای چیست؟

همانطور که اشاره کردیم نمای شیشه ای انواع مختلفی دارد که از نظر شکل ظاهری و روش اجرا با هم تفاوت‌هایی دارند. نمای شیشه ای اسپایدر، نمای شیشه ای فریم‌لس و نمای شیشه ای کرتین‌وال از جمله معروف‌ترین انواع نمای شیشه ای هستند که احتمالا نام آن‌ها را بیشتر شنیده‌اید.

هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و برتری‌هایی نسبت به دیگری هستند. مثلا نمای فریم لس ظاهر یکپارچه و بسیار مدرنی دارد و برای استفاده در برج‌های مسکونی و ویلاهای مدرن مناسب است. نمای شیشه ای اسپایدر که بیشتر برای نمای مراکز تجاری استفاده می‌شود از ایمنی بیشتری برخوردار است. همچنین نمای کرتین وال که هم ایمنی زیادی دارد و هم یک عایق‌بندی قوی دارد.

نوع دیگری از اجرای نمای شیشه ای وجود دارد که به آن دو پوسته‌ای می‌گویند. در این روش نمای شیشه‌ای در یک فاصله‌ی تقریبا نیم متری از نمای اصلی ساختمان نصب می‌شوند.

اما به طور کلی مزایای اجرای نمای شیشه ای را می‌توان  این گونه بیان نمود:

 

  • نمای شیشه ای دارای نمایی مدرن و امروزی است.
  • امکان استفاده از حداکثر نور طبیعی را فراهم می‌کند.
  • نمای شیشه‌ای نوعی عایق صوتی نیز به حساب می‌آید.
  • امکان استفاده از شیشه های رنگی در نمای ساختمان وجود دارد.
  • امکان طراحی‌های خلاقانه و جدید با نمای شیشه ای فراهم است.
  • اجرای نمای شیشه ای سخت است اما سریع انجام می‌شود.
  • نمای شیشه‌ای بدون شک چشم‌انداز زیبایی از داخل ساختمان خواهد داشت.

اما در مورد معایب نمای شیشه‌ای باید بگوییم که:

  • تمیز کردن و رسیدگی به آن سخت می‌باشد. از طرفی نمای شیشه ای با درخشندگی و تمیزی زیباست و در صورت کثیف بودن از زیبایی‌اش کاسته می‌شود.
  • با اجرای نمای شیشه‌ ای، اتلاف انرژی بیشتری هم خواهیم داشت و از طرفی مصرف انرژی برای گرم یا سرد نمودن محیط داخل نیز افزایش می‌یابد.
  • هر چند که با استفاده از شیشه‌های دو جداره، سه جداره و... می‌توان اتلاف انرژی را کاهش داد اما هزینه‌های اجرایی افزایش چشم‌گیری خواهند داشت.

مطلب پیشنهادیاجرای نمای شیشه‌ای ، معرفی و مراحل اجرا به روش های مختلف

چگونه یک متخصص خوب برای اجرای نمای شیشه ای پیدا کنید؟

همانطور که گفتیم اجرای نمای شیشه ای یک کار کاملا تخصصی است. شرکت‌های زیادی هستند که این کار را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند و تمامی خدمات مربوط به اجرای نمای شیشه ای را ارائه می‌دهند. بسیاری از این شرکت‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، قیمت‌های شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و نمونه کارهای اجرا شده‌ قبلی توسط آن‌ها را ببینید. می‌توانید این شرکت‌ها را از طریق آب و خاک سازان نیز پیدا کنید. بسیاری از این متخصصین در سایت آب و خاک سازان فعال هستند و خدمات خود را در زمینه اجرای نمای شیشه ای از طریق این سایت ارائه می‌دهند.

هزینه اجرای نمای شیشه ای به چه صورت محاسبه می‌شود؟

عوامل زیادی بر روی قیمت اجرای نمای شیشه ای تاثیر دارند. مثلا نوع شیشه‌ها و درجه مرغوبیت آن‌ها، ابعاد و اندازه شیشه، مساحت سازه ای که می‌خواهید برایش نمای شیشه ای اجرا کنید، تعداد طبقات، میزان سختی کار در محل مورد نظر و همچنین پیچیدگی طراحی و روشی که برای اجرای نمای شیشه ای مد نظرتان است همگی از جمله عوامل موثر بر روی هزینه اجرای نمای شیشه ای هستند.

علاوه بر این جنس فلزات و یراق‌آلات مورد استفاده در کار و برند آن‌ها نیز بر روی قیمت اجرای نمای شیشه ای تاثیر دارد. اطلاعات تماس و آدرس تولید کنندگان شیشه های ساختمانی به منظور راهنمایی بیشتر شما در سایت آب و خاک سازان قرار داده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت اجرای نمای شیشه ای اسپایدر، فریم لس و... می‌توانید با کارشناسان آب و خاک سازان در ارتباط باشید.

خدماتی که متخصصین اجرای نمای شیشه ای ارائه می‌دهند شامل چیست؟

در ادامه به برخی از خدماتی که توسط متخصصین اجرای نمای شیشه ای ارائه می‌شود اشاره می‌کنیم:

  • اجرای نمای شیشه ای اسپایدر
  • اجرای نمای شیشه ای رنگی
  • اجرای نمای شیشه ای با شیشه سکوریت
  • اجرای نمای شیشه ای فریم لس
  • اجرای نمای شیشه ای کرتین وال
  • تعمیر بخش هایی از نمای شیشه ای در صورت نیاز

توجه داشته باشید که تمامی این خدمات توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود.

مطلب پیشنهادیاجرای نمای شیشه ای، از نمای فریم لس تا نمای شیشه ای اسپایدر

استخدام آنلاین متخصصین اجرای نمای شیشه ای از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

دسترسی به بهترین متخصصین با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه یکی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات آب و خاک سازان می‌باشد. علاوه بر این استفاده از خدمات آنلاین آب و خاک سازان مزیت‌هایی دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از خدمات آنلاین و صرفه جویی در زمان
  • پیدا کردن بهترین متخصصین اجرای نمای شیشه ای در نزدیکی خودتان
  • دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط آن‌ها در کم‌ترین زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • استفاده از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان متخصص اجرای نمای شیشه ای استخدام کنیم؟

به منظور استخدام آنلاین متخصصین اجرای نمای شیشه ای از طریق آب و خاک سازان، می‌توانید از طریق سامانه ثبت درخواست سایت و پاسخ دادن به چند سوال اقدام به ثبت نمودن درخواست خود نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را در به سرعت بررسی می‌کنند و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین را به شما معرفی می‌نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز