اجرای سقف کاذب ساختمان، ویژگی‌ها و کاربردها

سقف کاذب ساختمان همانطور که از نامش پیداست سقفی‌ست که به نوعی سقف اصلی ساختمان را پوشش می‌دهد. اجرای سقف کاذب در ساختمان‌ها هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی مورد توجه قرار گرفته است. سقف کاذب تقریبا در هر جایی که فکرش را بکنید کاربرد دارد. به عنوان مثال سقف کاذب راهرو، سقف کاذب آشپزخانه و سقف کاذب سرویس بهداشتی نمونه‌هایی از کاربرد سقف کاذب در ساختمان هستند. از پوشش های مختلفی برای اجرای سقف استفاده می‌شود. مثلا سقف کاذب کناف، سقف کاذب رابیتس و سقف کاذب لوور نمونه‌هایی از انواع سقف کاذب می‌باشند. در ادامه اشاره‌ای کوتاه به مزیت‌ها و کاربردهای سقف کاذب می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک متخصص خوب برای اجرای سقف کاذب ساختمان پیدا کنید.

اجرای سقف کاذب ساختمان چه مزایایی دارد؟

به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های سقف های کاذب و به دلیل اجرای آن در آخرین مرحله از ساخت ساختمان، اجرای سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان مورد توجه و استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اجرا و نصب سقف کاذب ساختمان معمولا آسان است و به به سرعت انجام می‌شود.
  • با اجرای سقف کاذب، می‌توانید به راحتی به تاسیسات ساختمان و سیم کشی های مربوطه دسترسی داشته باشید.
  • سقف کاذب دکوراتیو یکی از دلایل اصلی اجرای سقف کاذب در ساختمان می‌باشد. سقف‌های کاذب اغلب این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید آن‌ها را به شکل‌ها و طرح‌های دلخواهتان اجرا کنید. اجرای سقف کاذب مدرن و شیک می‌تواند دکوراسیون منزل‌تان را دگرگون نماید.
  • اجرای سقف کاذب امکان نورپردازی محیطی و نورپردازی دکوراتیو را به شما خواهد داد. نورپردازی سقف کاذب یکی از بهترین روش‌ها برای نورپردازی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری است.
  • در برخی موارد سقف کاذب ساختمان می‌تواند خود نوعی عایق صوتی و حرارتی نیز باشد.

در چه صورت به متخصصین اجرای سقف کاذب ساختمان نیاز داریم؟

به طور کلی ممکن است به دلایل زیر نیاز به متخصصین اجرای سقف کاذب پیدا کنید:

  • بازسازی و یا نوسازی منزل
  • بازسازی و یا نوسازی اداره و یا شرکت
  • نیاز به نورپردازی در ساختمان
  • تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان
  • طراحی سقف و زیباسازی فضای ساختمان
  • نیاز به کم کردن ارتفاع سقف به دلایلی مثل کاهش مصرف انرژی
  • نیاز به تعمیر بخشی از سقف کاذب که دچار آسیب شده

چگونه یک متخصص خوب برای اجرای سقف کاذب ساختمان پیدا کنیم؟

اجرای سقف کاذب ساختمان اغلب توسط شرکت های خدمات ساختمانی و دکوراسیون داخلی ارائه می‌شود. می‌توانید به یکی از همین شرکت‌ها در نزدیکی محل زندگی خود بروید و اطلاعات کامل تری در این باره بدست آورید. همچنین می‌توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت، خدمات آنلاین اجرای سقف کاذب ساختمان را پیدا کنید. بهترین روش برای پیدا کردن یک متخصص خوب و ماهر برای اجرای سقف کاذب، اقدام از طریق سایت آب و خاک سازان می‌باشد که دلایلش را در ادامه بیان می‌کنیم.

هزینه اجرای سقف کاذب ساختمان چقدر است؟

هزینه سقف کاذب ساختمان در وحله‌ی اول به این بستگی دارد که از چه نوع سقف کاذبی استفاده می‌کنید؟ رابیتس‌کاری، کناف کاری؟ سقف کشسان؟ سقف آرمسترانگ؟ و... . معمولا متخصصین اجرای سقف کاذب ساختمان پس از بازدید از محل پروژه قیمت حدودی کار را برایتان مشخص می‌کنند.

عوامل دیگری نظیر متراژ کار، پیچیدگی طراحی، مدت زمان و تعداد نیروی کار لازم برای اجرای کار و برخی دیگر از هزینه های جانبی بر روی قیمت اجرای سقف کاذب ساختمان اثر گذارند. حتما می‌دانید که در سایت آب و خاک سازان می‌توانید بهترین خدمات سقف کاذب ساختمان را با مناسب‌ترین قیمت‌ها دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از لیست قیمت انواع سقف کاذب ساختمان نیز به منظور راهنمایی بیشتر استفاده کنید.

استخدام آنلاین متخصصین اجرای سقف کاذب از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

بسیاری از متخصصین فعال در حوزه‌ ساختمان از جمله متخصصین نصب و اجرای سقف کاذب ساختمان در سایت آب و خاک سازان فعالیت می‌کنند. به دلیل وجود بستر رقابتی سالم در این سایت، اصلاح قیمت‌ها به نفع مشتری مهم‌ترین ویژگی استخدام از طریق سایت آب و خاک سازان می‌باشد. علاوه بر این مزیت، استخدام آنلاین یک متخصص اجرای سقف کاذب از آب و خاک سازان مزیت های زیر را نیز برایتان به دنبال دارد:

  • استفاده از خدمات آنلاین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها
  • پیدا کردن متخصصین با تجربه و حرفه‌ای در نزدیکی خودتان
  • امکان مشاهده‌ تعداد زیادی از نمونه کارهای اجرا شده توسط متخصصین مورد نظر در کم‌ترین زمان
  • امکان برخورداری از خدمات پشتیبانی سایت آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان یک متخصص برای اجرای سقف کاذب ساختمان استخدام کنیم؟

اگر قصد استخدام یک متخصص خوب برای اجرای سقف کاذب ساختمان از طریق سایت آب و خاک سازان را دارید، می‌توانید از طریق سامانه ثبت درخواست سایت به چند سوال پاسخ دهید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را به دقت بررسی می‌کنند و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین اجرای سقف کاذب را به شما معرفی می‌نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز