نصب شیشه، از انواع مدل ها تا ثبت سفارش

نصب شیشه مصارف گوناگونی در ساختمان دارد و به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از انواع مختلف شیشه شامل شیشه رنگی، شیشه نشکن، شیشه ضد آتش، شیشه کریستالی، شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه دوجداره، شیشه اسپایدر، شیشه خم، شیشه طرح دار و شیشه هوشمند (مات شونده برقی) می‌باشند که هر کدام بر حسب نیاز، کاربردهای متفاوتی در دکوراسیون داخلی و طراحی نمای ساختمان دارند. استفاده از شیشه امروزه در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار و رایج می‌باشد. اجرا و نصب شیشه در ساختمان نیازمند تخصص و تجربه است. اگر این روزها به فکر پیدا کردن یک استادکار ماهر هستید، در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید یک متخصص حرفه‌ای برای نصب شیشه پیدا کنید.

در چه صورت به متخصصین نصب شیشه نیاز دارید؟

ممکن است در شرایط مختلفی نیاز به استفاده از این خدمات پیدا کنید. مثلا نصب شیشه روی دیوار، نصب شیشه بالکن، نصب شیشه دو جداره به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نصب شیشه سکوریت برای مغازه، تعویض شیشه‌های شکسته، نصب شیشه دودی، نصب شیشه رنگی پنجره، نصب شیشه رنگی بین کابینتی و همچنین نصب انواع مختلف شیشه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل از جمله مواردی هستند که برای اجرای هر یک از آن ها نیاز به متخصصین نصب شیشه دارید. از آن جایی که میزان اهمیت دقت و ظرافت در نصب شیشه بسیار بالاست، بهتر است که این خدمات به دست متخصصین حرفه‌ای و کاربلد سپرده شود. 

چگونه یک متخصص خوب برای نصب شیشه پیدا کنید؟

این خدمات اغلب توسط شرکت‌ها و صنایع شیشه و آینه ارائه می‌شوند. بسیاری از این شرکت‌ها امروزه خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهند. استفاده از خدمات آنلاین مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین مزیت آن را می‌توان برخورداری از تنوع بیشتر در انتخاب مجریان دانست. همچنین مقایسه قیمت متخصصین مختلف و کیفیت نمونه کار آن‌ها از دیگر مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین می‌باشد. برای این منظور لیستی از تولیدکنندگان شیشه در سایت آب و خاک سازان قرار داده شده است. همچنین بسیاری از کسب و کارهای شیشه و آینه نیز در آب و خاک سازان فعال هستند که می‌توانید از این طریق آن‌ها را پیدا کنید.

هزینه نصب شیشه به چه صورت محاسبه می‌شود؟

عوامل زیادی بر روی قیمت نصب شیشه تاثیرگذار است. به عنوان مثال نوع شیشه‌ها و درجه مرغوبیت آن‌ها، ابعاد و اندازه شیشه، محل نصب و پیچیدگی کار در آن محل و همچنین پیچیدگی طراحی و ظرافت کاری‌های طرح مورد نظر از جمله عواملی هستند که بر روی هزینه نصب شیشه تاثیر دارند. ما در سایت آب و خاک سازان قیمت انواع شیشه‌های ساختمانی را قرار داده‌ایم که می‌تواند راهنمای خوبی در این زمینه باشد.

نکات مهم درباره خرید و نصب شیشه

نصب شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی کاربردهای زیادی دارد. نکات مهمی وجود دارند که بهتر است در هنگام استفاده از شیشه در یک ساختمان به آن‌ها توجه کنید:

به عنوان مثال دقت کنید که در مکان های پر تردد مثل پاساژها و مراکز خرید هرگز از شیشه‌های معمولی استفاده نکنید. چرا که به دلیل ساختار این نوع از شیشه‌ها، قطعات شیشه در صورت شکستگی بسیار خطرناک می‌باشند. پیشنهاد می‌شود که در چنین مکان هایی مثلا از شیشه سکوریت استفاده کنید که این خطر را ندارد.

قبل از خرید و نصب شیشه توجه کنید که شیشه‌ها باید سطحی صاف و بدون موج داشته و از هیچ سمتی لب‌پر نشده باشند.

در صورتی که قصد استفاده از شیشه های دو جداره را دارید، دقت کنید که اجرای آن‌ها از نظر عایق‌کاری و گاز بین دو لایه، به درستی انجام گیرد.

همچنین در استفاده درست و به جا از شیشه های رنگی و آینه های دکوراتیو توجه کنید. زیاده‌روی در استفاده از این عناصر ممکن است جلوه‌ خوبی نداشته باشد. 

خدماتی که متخصصین نصب شیشه ارائه می دهند شامل چیست؟

شرکت ها و صنایع شیشه و آینه خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند که موارد زیر را می‌توان از جمله خدمات ارائه شده توسط این متخصصین دانست:

  • شیشه بری
  • نصب شیشه رنگی
  • نصب شیشه سکوریت
  • نصب شیشه پنجره
  • نصب شیشه نما
  • تعویض شیشه شکسته

توجه داشته باشید که تمامی این خدمات توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود.

استخدام آنلاین متخصصین نصب شیشه از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

از آن جایی که به وجود آوردن رقابت سالم در میان فعالان حوزه ساختمان با یکدیگر و اصلاح قیمت‌های ارائه شده توسط آن‌ها به نفع مشتری از جمله سیاست‌های اصلی سایت آب و خاک سازان می‌باشد، پر واضح است که دسترسی به بهترین متخصصین با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه نیز  از مهمترین مزایای استفاده از خدمات این سایت است. علاوه بر این استفاده از خدمات آنلاین آب و خاک سازان مزیت‌هایی دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از خدمات آنلاین و صرفه جویی در زمان
  • پیدا کردن بهترین متخصصین نصب شیشه در نزدیکی خودتان
  • دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط آن‌ها در کم‌ترین زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • استفاده از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان متخصص نصب شیشه استخدام کنیم؟

به منظور استخدام آنلاین متخصصین نصب شیشه از طریق آب و خاک سازان، می‌توانید از طریق سامانه ثبت درخواست سایت و پاسخ دادن به چند سوال اقدام به ثبت نمودن درخواست خود نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را در اسرع وقت بررسی می‌کنند و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین را به شما معرفی می‌نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز