مبلمان فضای باز چیست؟

اجرای مبلمان فضای باز: به مبلمانی که به طور خاص برای استفاده در فضای باز ساخته می‌شود اصطلاحا مبلمان باغی، مبلمان ویلایی یا مبلمان فضای باز گفته می‌شود. مبلمان فضای باز اغلب سبک هستند و مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارند. برای ساخت مبلمان فضای باز از متریال‌هایی استفاده می‌شود که نسبت به زنگ‌زدگی و پوسیدگی در مقابل آب مقاوم بوده و قابلیت شستشو داشته باشند. مبلمان فضای باز شامل تاب و صندلی آویز، سایه‌بان و چتر، بخاری باغی، آلاچیق و پرگولا و میز و صندلی فضای باز می‌باشد. طراحی محوطه و اجرای مبلمان فضای نیازمند تخصص است و باید توسط متخصصین و شرکت های فعال در این حوزه انجام شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید شرکت‌های فعال در زمینه اجرای مبلمان فضای باز را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: مبلمان فضای باز : بهترین گزینه برای تراس یا حیاط شما!

در چه صورت به متخصصین اجرای مبلمان فضای باز نیاز دارید؟

اجرای مبلمان فضای باز به دلایل مختلفی لازم خواهد بود. مثلا ممکن است بخواهید پشت بام ویلا یا آپارتمان خود را تبدیل به یک روف گاردن کنید، شاید بخواهید طرح تراس سبز را در تراس یا بالکن منزلتان پیاده سازی کرده و آنجا را مبله کنید، شاید به دنبال اجرای مبلمان فضای باز برای حیاط ویلا یا باغ خود هستید و یا شاید تصمیم به اجرای پروژه مبلمان فضای باز مجتمع مسکونی، مرکز خرید و یا یک اداره را دارید. فرقی نمی‌کند که قصد اجرای کدام پروژه را داشته باشید، مبلمان فضای باز تراس، مبلمان فضای باز پاسیو، مبلمان فضای باز حیاط، مبلمان فضای باز ویلا و یا مبلمان فضای باز روف گاردن؛ در هر صورت اجرای هر یک از این پروژه ها باید به دست متخصصین و شرکت‌های ارائه کننده‌ این خدمات انجام شود. زیرا آن‌ها دانش کافی در زمینه منظر شهری و محوطه‌سازی را دارند و می‌توانند هر پروژه را به بهترین شکل اجرا کنند.

سوالاتی که باید از متخصصین مبلمان فضای باز بپرسید؟

بهتر است که پیش از شروع پروژه درباره برخی مسائل با متخصصین مربوطه صحبت نمایید. مثلا اینکه از چه تجهیزاتی، چه نوع مبلمانی با چه متریال‌هایی در بخش‌های مختلف طراحی محوطه استفاده می شود و هزینه اجرای مبلمان فضای باز در هر یک از این بخش‌ها چقدر می‌باشد؟ نحوه پرداخت هزینه‌ آیتم‌های مختلف در اجرای مبلمان فضای باز به چه صورت است؟ چقدر طول می‌کشد تا کار تمام شود؟ و یا شرکت چه تضمینی برای اجرای به موقع کار با کیفیت مطلوب می‌دهد؟ به طور کلی پیشنهاد می‌شود که ابتدا درباره اجرای مبلمان فضای باز و آیتم‌های مختلف آن تحقیق کنید. این کار از طریق مطالب منتشر شده در آب و خاک سازان نیز میسر می‌باشد. توصیه می‌شود که کمی آگاهانه‌تر نسبت به شروع پروژه اقدام کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق مشاوره آنلاین آب و خاک سازان با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانیدمبلمان روف گاردن چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و انواع آن

هزینه اجرای مبلمان فضای باز چقدر است؟

اجرای مبلمان فضای باز آیتم های بسیار متنوعی دارد و عوامل زیادی بر روی هزینه آن تاثیرگذار هستند. مساحت محوطه مورد نظر در واقع اولین عامل تاثیرگذار بر روی هزینه مبلمان فضای باز است. بدون شک هزینه مبلمان فضای باز تراس با مبلمان فضای باز حیاط ویلا یا کنار ساحل متفاوت می‌باشد و این امر به دلیل تفاوت آیتم های مورد استفاده در طراحی این فضا هاست. مثلا استفاده از انواع مختلف کفپوش، اجرای انواع آلاچیق و پرگولا، اجرای انواع میز و صندلی یا اجرای انواع آبنما از جمله آیتم هایی هستند که تعیین کننده قیمت نهایی مبلمان فضای باز می‌باشند. تخمین حدودی هزینه اجرا مستلزم آگاهی از کاربری و مساحت محوطه و همچنین مصالح و تجهیزات مورد نیاز در پروژه است. برای این منظور لیست قیمت مصالح و تجهیزات مختلف در سایت آب و خاک سازان قرار داده شده است که ممکن است به دردتان بخورد.

شرکت های اجرای مبلمان فضای باز چه خدماتی ارائه می دهند؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده خدمات مربوط به اجرای مبلمان فضای باز و طراحی محوطه طیف بسیار گسترده ای دارد که می‌تواند از پروژه کوچکی مثل طراحی و اجرای تراس سبز تا پروژه بزرگی مثل طراحی و اجرای فضای سبز در محوطه یک بازیگاه را در بر بگیرد. به طور خدمات اجرای مبلمان فضای باز را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی نمود:

  • خدمات مشاوره و طراحی سه بعدی محوطه پیش از اجرا
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز در باغ ویلا
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز حیاط ویلا
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز در باغ
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز محوطه  پارک‌ها
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز در سواحل دریا
  • خدمات اجرای مبلمان فضای باز در فضاهای شهری
  • خدمات اجرای آلاچیق و پرگولا
  • خدمات اجرای سایبان و مبلمان باغی
  • خدمات اجرای آبنما و برکه
  • خدمات اجرای میز و صندلی باغی

لازم به ذکر است که کلیه خدمات اجرای مبلمان فضای توسط متخصصین و شرکت‌های حاذق در آب و خاک سازان با بهترین کیفیت و کم‌ترین هزینه ارائه می‌شود.

استخدام آنلاین متخصصین اجرای مبلمان فضای باز از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

با استخدام متخصصین و شرکت های اجرای مبلمان فضای باز از طریق آب و خاک سازان از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • استفاده از خدمات آنلاین
  • پیدا کردن بهترین و حرفه ای ترین شرکت‌های اجرای مبلمان فضای باز در نزدیکی خودتان
  • امکان دیدن تصاویر نمونه کارهای اجرا شده توسط این شرکت ها بدون حضور در محل
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • استفاده از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، متخصص اجرای مبلمان فضای باز استخدام کنیم؟

استخدام متخصصین و شرکت‌های اجرای مبلمان فضای باز از طریق آب و خاک سازان بسیار آسان است. می توانید خیلی راحت به سامانه ثبت درخواست سایت بروید و با پاسخ دادن به چند سوال درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را در اسرع وقت بررسی می‌کنند و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین را به شما معرفی می‌نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شیراز