آبنما و برکه چیست؟

آبنما و برکه یکی از عناصر کاربردی و جذاب در معماری هستند که اغلب در محوطه سازی و طراحی فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مدل آبنما و برکه وجود دارند که با متریال های مختلف طراحی و اجرا می شوند. سنگ های مختلف، شیشه، فلز ضد زنگ و انواع چوب از جمله متریال های کاربردی در ساخت سازه های آبی می باشند. از انواع مختلف آبنما و برکه می‌توان در مکان های مختلف استفاده نمود. اما توجه به این نکته ضروری است که طراحی آبنما و فضاسازی اطراف آن باید با  اِلِمان های محیط هماهنگ باشد. به عنوان مثال برای اجرای آبنمای باغی در یک باغ ویلا بسیار مهم است که نمای آبنما و برکه با فضای باغ هارمونی داشته باشد و این کار از طریق پوشش گیاهی مناسب و استفاده از تزئینات این چنینی محقق می گردد. به طور کلی ساخت سازه های آبی نظیر آبنما و برکه نیازمند دانش فنی و بینش هنری می باشد و لازم است که اجرای آن توسط متخصصین ماهر این حوزه که معمولا یک تیم اجرایی هستند انجام گیرد. اگر شما نیز به فکر ساخت آبنما و برکه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
 

در چه صورت نیاز به متخصصین طراحی و ساخت آبنما و برکه داریم؟

آبشار های مصنوعی، آبنماها و انواع برکه از جمله اِلِمان های کاربردی در طراحی فضای سبز و محوطه سازی هستند. ساخت انواع مختلف آبنما و برکه در پروژه های معماری طرفداران زیادی دارد. چرا که استفاده از این عناصر می تواند خیلی راحت حال و هوای فضاهای شهری و فضاهای داخلی را عوض کند. طراحی داخلی خانه ها، طراحی داخلی اداره ها و حتی مراکز تجاری و پاساژها، نمای ساختمان ها، محوطه باغ ویلاها، طراحی روف گاردن ها و همچنین فضاهای شهری مثل پارک ها و میدان ها و یا انواع فضای باز خصوصی از جمله مکان هایی هستند که طراحی و ساخت آبنما و برکه در این مکان ها می تواند بسیار جذاب باشد. به طور کلی برای اجرای انواع آبنمای بزرگ و کوچک و انواع مختلف برکه های مصنوعی نیاز به حضور متخصصین حرفه ای و کاربلد دارید. این متخصصین به شما کمک می کنند که در نهایت آبنما و برکه ای زیبا داشته باشید که کاملا اصولی و ایمن ساخته شده است.
 

چگونه یک متخصص خوب برای ساخت آبنما و برکه پیدا کنید؟

در عصری زندگی می کنیم که پیدا کردن متخصصین و استاد کارها در حرفه های مختلف کار سختی نیست! امروزه استفاده از خدمات آنلاین همه چیز را راحت کرده است. متخصصین طراحی و ساخت آبنما نیز مانند بسیاری از متخصصین دیگر  خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. این خدمات توسط متخصصین ساخت آبنما و برکه در آب و خاک سازان نیز ارائه می شوند و می توانید خیلی راحت از طریق سایت با بهترین متخصصین در ارتباط باشید.
 

هزینه ساخت آبنما و برکه چقدر است؟

عوامل زیادی بر روی هزینه ساخت آبنما و برکه اثر می گذارند. مثلا بزرگی و کوچکی اندازه آبنماها و برکه های مختلف، نوع و مقدار متریال های مورد استفاده در ساخت انواع آبنما و برکه و همچنین میزان پیچیدگی طرح آبنما و سختی کار اجرا از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه اجرای آبنما و برکه هستند. هزینه های جانبی نظیر هزینه حمل و نقل متریال ها، هزینه های برق کشی و گل کاری نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت ساخت آبنما و برکه می باشند. از طریق منوی قیمت مصالح و تجهیزات می توانید هزینه بسیاری از مصالح و مواد مورد نیاز خود را برآورد نمایید.
 

خدماتی که متخصصین طراحی و اجرای آبنما و برکه ارائه می دهند شامل چیست؟

خدمات طراحی و اجرای آبنما و برکه به دلیل طراحی ها و کاربردهای مختف و متریال های متنوع، طیف بسیار گسترده ای را در بر می گیرد. در ادامه به برخی از خدماتی که متخصصین اجرای آبنما و برکه ارائه می دهند اشاره می کنیم:

  • طراحی و ساخت انواع آبنمای خانگی
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای کلاسیک و مدرن
  • طراحی و ساخت انواع آبنمای دیواری
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای صخره ای
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای سنگی
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای سیمانی
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای چوبی
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای شیشه ای
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای موزیکال
  • طراحی و اجرای انواع آبنمای باغی
  • طراحی و اجرای انواع برکه مصنوعی

لازم به ذکر است که طراحی و اجرای آبنما و برکه لزوما محدود به استفاده از یک نوع متریال نمی باشد و با توجه به شرایط می توان از یک یا چند نوع متریال به صورت ترکیبی استفاده نمود. 

استخدام آنلاین متخصصین طراحی و ساخت آبنما و برکه از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

با استخدام آنلاین متخصصین طراحی و ساخت آبنما و برکه از طریق آب و خاک سازان از مزیت های زیر بهره مند می شوید:

  • استفاده از خدمات آنلاین آب و خاک سازان
  • استخدام بهترین متخصصین طراحی و اجرای آبنما و برکه در نزدیکی خودتان
  • امکان دیدن تصاویر نمونه کارهای انجام شده توسط متخصصین مورد نظر
  • امکان دیدن امتیاز متخصصین با توجه به نظرات کارفرمایان قبلی
  • امکان استفاده از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان 

چگونه از طریق آب و خاک سازان، متخصصین طراحی و ساخت آبنما و برکه را استخدام کنیم؟

به منظور استخدام متخصصین طراحی و ساخت آبنما و برکه از طریق آب و خاک سازان، می توانید به سامانه ثبت درخواست سایت بروید و با پاسخ دادن به چند سوال درخواستتان را ثبت نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان در اسرع وقت درخواست شما را بررسی می کنند و با توجه به نیاز  و شرایط تان بهترین متخصصین را به شما معرفی می نمایند.


 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شرکت معماری در شیراز