تلفن و سانترال چیست؟

تلفن یا همان خط ثابت که نیاز به تعریف ندارد و علیرغم توسعه تلفن همراه و دیگر راه های ارتباطی همواره جایگاه خود را حفظ کرده است. اما در یک تعریف کلی برای سانترال می توان گفت که تلفن سانترال به کمک شما می آید تا خطوط متعدد تلفن خود را مدیریت کنید. به چه صورت؟ حتما تا به حال برایتان پیش آمده که با شرکت یا اداره ای تماس گرفته باشید و شما را به خط داخلی شماره‌ فلان وصل کرده باشند. این عملیات در واقع توسط دستگاه سانترال انجام می گیرد. به این صورت که نیازی نیست که برای برقراری ارتباط با فرد مورد نظر در آن شرکت، با خط تلفن دیگری تماس بگیرید. بلکه با نصب و راه اندازی تلفن سانترال در یک شرکت همه‌ خطوط می‌توانند به صورت داخلی با یکدیگر در ارتباط باشند. همچنین سرویس های دیگری نیز نظیر منشی تلفنی، پست صوتی و ضبط تماس ها توسط سیستم های سانترال ارائه می شود. سیم‌کشی، نصب، طراحی و راه‌اندازی تلفن و یا تلفن سانترال برای ادارات و یا واحدهای تجاری یک کار تخصصی است که باید توسط متخصصین انجام شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات جالبی را درباره نصب تلفن و سانترال و همچنین خدمات آنلاین مربوط به آن به شما بگوییم.

در چه صورت به متخصصین نصب تلفن و سانترال نیاز دارید؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تلفن و سانترال کاربردهای گسترده ای دارند لازم است که توسط متخصص راه اندازی شوند. در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می کنیم:

  • نصب تلفن و سانترال در شرکت
  • نصب تلفن و سانترال در برج های مسکونی
  • نصب تلفن سانترال در مراکز تجاری
  • خرابی و قطعی در تلفن سانترال ادارات و سایر اماکن
  • نیاز به سیستم تلفن مجازی
  • نیاز به ضبط تماس ها در یک شرکت یا اداره
  • نیاز به پشتیبانی تلفن سانترال در اماکن مختلف

متخصصین مجرب در آب و خاک سازان کلیه خدمات نصب تلفن و سانترال را با بهترین کیفیت ارائه می دهند.

چگونه یک متخصص خوب برای نصب تلفن و سانترال پیدا کنید؟

خدمات نصب و راه اندازی تلفن و سانترال نیز مانند بسیاری از خدمات دیگر به صورت آنلاین ارائه می شوند. کافی ست تا کمی در اینترنت جستجو کنید و به راحتی بسیاری از متخصصین نصب تلفن و سانترال را پیدا کنید که خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می کنند. علاوه بر این بسیاری از متخصصین نصب تلفن و سانترال در آب و خاک سازان نیز فعال هستند و خدماتشان را از این طریق ارائه می دهند. در نتیجه می توانید خیلی راحت از طریق سایت نیز آن ها را پیدا کنید.

سوالاتی که باید از نصاب تلفن و سانترال ساختمان بپرسید

به طور کلی توصیه می شود که پیش از اقدام به نصب تلفن و سانترال، درباره برخی مسائل با نصاب خود صحبت کنید. هزینه نصب تلفن سانترال، نحوه پرداخت، شرایط ضمانت، خدمات پس از فروش و  پشتیبانی پس از نصب از جمله مسائلی هستند که باید درباره آن ها با متخصصین نصب تلفن و سانترال به توافق برسید.

هزینه نصب تلفن و سانترال چقدر است؟

هزینه نصب تلفن و سانترال به عواملی مختلفی بستگی دارد که توسط کارشناس برآورد می شود. مثلا میزان سیم کشی مورد نیاز برای تلفن و سانترال، نیاز به تغییر سیم کشی ها و همچنین نیاز به برنامه ها و سرویس هایی که باید راه اندازی شوند از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نصب و راه اندازی تلفن و سانترال هستند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه قیمت نصب سانترال می توانید با مشاورین آب و خاک سازان در ارتباط باشید.

نکات مهم نصب تلفن سانترال کدامند؟

انتخاب مکان مناسب برای نصب سانترال، تهیه نقشه مخابراتی و برنامه ریزی دقیق، سیم کشی اصولی تلفن های داخلی و آرایش صحیح پست ها، نصب درست دستگاه سانترال و تجهیزات جانبی آن در مکان مورد نظر و در نهایت انجام تنظیمات دستگاه و یا در اصلاح نصب نرم افزاری آن به منظور نصب و راه اندازی سیستم سانترال بسیار مهم می باشد. مهم ترین مزیت رعایت نمودن این نکات در هنگام راه اندازی سیستم سانترال این است که عیب یابی سیستم در صورت لزوم سریعتر خواهد بود.

خدماتی که متخصصین نصب تلفن و سانترال ارائه می دهند شامل چیست؟

در ادامه به برخی از خدماتی اشاره می کنیم که اغلب توسط نصاب تلفن و سانترال ارائه می شود:

  • خدمات سیم کشی مراکز مسکونی و غیرمسکونی (کلیه‌ خدمات سیم کشی داخلی ادارات و مراکز تجاری)
  • خدمات عیب یابی و رفع ایرادات سیم کشی ها و سیستم های سانترال
  • خدمات راه اندازی تلفن و سانترال
  • خدمات ارتقا سیستم های تلفن سانترال
  • خدمات پشتیبانی از سیستم های تلفن و سانترال

کلیه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی تلفن و سانترال توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان ارائه می شود.

استخدام آنلاین نصاب تلفن و سانترال از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بسیاری از متخصصین و نصاب های حرفه ای  تلفن و سانترال در سایت آب و خاک سازان فعالیت می کنند. با استخدام این متخصصین از طریق آب و خاک سازان از مزایای زیر برخوردار می شوید:

  • استفاده از خدمات آنلاین
  • پیدا کردن بهترین متخصصین نصب تلفن و سانترال در نزدیکی خودتان
  • مشاهده نظر کارفرمایان قبلی نسبت به متخصصین مورد نظر
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها ( اصلاح قیمت ها در آب و خاک سازان)
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی سایت آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، متخصصین تلفن و سانترال استخدام کنید؟

خیلی راحت می توانید از طریق سایت آب و خاک سازان اقدام به استخدام نصاب تلفن و سانترال نمایید. فقط کافیست که از طریق سامانه ثبت درخواست آب و خاک سازان، به چند سوال پاسخ داده و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آب و خاک سازان با بررسی پاسخ های شما، بهترین متخصصین را متناسب با نیاز تان به شما معرفی می کنند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شرکت معماری در شیراز