انواع درهای مناسب برای یک ساختمان

ساخت و نصب در برای ساختمان یک امر اجتناب ناپذیر است که از جنبه های مختلفی مثل تامین امنیت فضا و زیبایی حائز اهمیت می باشد. درها در انواع و مدل های مختلف و در ابعاد استاندارد و سفارشی ساخته می شوند. انواع مختلف در از نظر زیبایی ظاهری و جنس متفاوت هستند که هر یک با توجه به ویژگی مکانی که در آنجا نصب می شوند مورد استفاده قرار می گیرند. انواع در چوبی، در آلومینیومی، در آهنی، در کامپوزیت، در پی وی سی و در یو پی وی سی از جمله درهای ساخته شده با متریال مختلف هستند. همچنین انواع در تک لنگه، در یک و نیم لنگه، در دو لنگه، در کشویی، در آکاردئونی و در کرکره ای ریموت دار یا بدون ریموت نیز از جمله مدل های مختلف رایج در ساخت در می باشند.

در چه صورت به یک متخصص نصب در نیاز داریم؟

پر واضح است که اگر در حال ساخت یک ساختمان نوساز مسکونی یا غیر مسکونی هستید، بدون شک ساخت و نصب در نیز بخش اجتناب ناپذیری از پروژه‌ شماست. اما دلایل دیگری هم وجود دارند که ممکن است شما را وادار کنند تا درهای ساختمان را تعویض کرده و اقدام به ساخت درهای جدید کنید. دلایلی از جمله تغییر دکوراسیون، تصمیم به کاهش مصرف انرژی، کم کردن سر و صدای محیط، افزایش ایمنی و حتی آسایش و راحتی بیشتر. به عنوان مثال تعویض در های دستی پارکینگ با درهای کرکره ای ریموت دار، تعویض درهای چوبی سرویس های بهداشتی به درهای یو پی وی سی ضد آب و یا تعویض در قدیمی ورودی به در ضد سرقت پی وی سی.
در نتیجه به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید که درهای خانه، مغازه، شرکت و یا اداره‌ خود را عوض کنید و قطعا در چنین شرایطی ست که به یک نصاب حرفه ای در برای ساخت و نصب در در محل های مورد نظر نیاز خواهید داشت.

درباره چه مسائلی با متخصص نصب در صحبت کنیم؟

هنگامی که به هر دلیلی تصمیم به ساخت و نصب در گرفته اید، لازم است که به برخی از مسائل مهم نیز توجه کنید. مثلا اینکه درباره نوع در مورد استفاده و مرغوب بودن متریال به کار رفته در ساخت در مطمئن شوید و در این باره با متخصصین نصب در صحبت کنید. تعداد و مشخصات درها مثل برند و مدل شان را با ذکر جزئیات در قرارداد خود ثبت کنید. همچنین دقت کنید که درباره‌ قیمت نهایی نصب در، مدت زمان مورد نیاز برای نصب همه‌ درها، نحوه‌ پرداخت، تعهدات مورد توافق بین شما و نصاب در و همچنین شرایط ضمانت اجرای کار صحبت نمایید و توافقات خود را پیش از شروع ساخت و نصب درها در یک قرارداد قانونی ثبت کنید.

محاسبه هزینه ساخت و نصب در به چه صورت است؟

نمی توان قیمت ساخت و نصب در را به صورت قطعی بیان نمود. زیرا عوامل زیادی بر روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. مثلا تعداد درهایی که باید نصب شوند، جنس درها، برند درها، نوع و مدل درها، جنس و نوع یراق آلات مورد استفاده، هزینه حمل درها، نیاز یا عدم نیاز به تخریب و زیرسازی و همچنین نیاز به باز نمودن درهای قبلی از جمله عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ساخت و نصب در دارند. به منظور راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید از لیست قیمت انواع در، که در سایت آب و خاک سازان قرار داده شده، استفاده کنید.

یک نکته مهم درباره ساخت و نصب در

یک نکته‌ بسیار مهمی که گاهی پس از نصب درها مشکل ساز می شود در واقع عدم توجه به جهت بازشوی در، در هنگام نصب می باشد. هر چند که متخصصین نصب در موظف به رعایت جهت بازشوها مطابق با جهت نشان داده شده در نقشه هستند اما ممکن است که به دلایل مختلفی این اشتباه رخ دهد. بنابراین اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد و نمی خواهید که به دردسر بیافتید، بهتر است که خودتان هم حواستان را جمع کرده و توجه به این نکته را به نصاب در خود تاکید کنید.
 

خدماتی که نصاب در ارائه می دهد شامل چه مواردی است؟

یک نصاب در در مرحله اول به محل پروژه می آید و اندازه گیری دقیقی برای ساخت درها انجام می دهد. سپس اقدام به ساخت و نصب درها می کند. متخصصین حرفه ای معمولا اندازه گیری های اولیه را با مترهای لیزری اندازه گیری می کنند تا کار را با دقت هرچه تمام تر انجام دهند. علاوه بر این خدمات تعمیر در ها رگلاژ نمودن آن ها نیز از وظایف متخصصین نصب در می باشد.

استخدام آنلاین نصاب در از طریق سایت آب و خاک سازان چه مزیت هایی دارد؟

متخصصین نصب در نیز به عنوان افراد فعال در حوزه‌ ساختمان در کنار رقبای خود در سایت آب و خاک سازان فعالیت می کنند. با استخدام آنلاین متخصصین نصب در از طریق سایت آب و خاک سازان از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

  • پیدا کردن متخصصین ماهر در زمینه ساخت و نصب در
  • امکان دیدن نمونه کارهای اجرایی متخصصین در کمترین زمان
  • صرفه جویی در زمان
  • استفاده از خدمات آنلاین
  • صرفه جویی در هزینه به دلیل اصلاح قیمت ها در آب و خاک سازان
  • استفاده از خدمات پشتیبانی سایت آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان برای استخدام نصاب در اقدام کنیم؟

به منظور استخدام یک نصاب با تجربه برای ساخت و نصب در از طریق سایت آب و خاک سازان می توانید به سامانه ثبت درخواست سایت بروید و  با پاسخ دادن به چند سوال اقدام به ثبت درخواست خود کنید. سپس کارشناسان آب و خاک سازان در کمترین زمان درخواستتان را بررسی کرده و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین را به شما معرفی می کنند.